Natt tankar - 3 saker...

TRE SAKER JAG ALDRIG SKA GÖRA
1. Få ett F i betyg
2. Glömma bort hur man hjular
3. Banta

Tre saker jag hatar med skolan
1. Dryga lärare
2. Att man måste tänka på vad man säger (går sådär)
3. När korridorerna är fyllda

Tre saker jag vill lära mig:
1. Alla dans typer
2. Gitarr
3. Kinesiska

Tre saker från min barndom:
1. My little pony
2. Ikeas älgpasta
3. "Sträck på dig, spänn dig, tänk på armarna, tänk på benen, tänk på vristerna, tappa inte huvudet..."

Tre saker jag vill ha:
1. Justin Bieber
2. Typ 1 biljon
3. A i alla ämnen

Tre mardrömar jag har drömt:
1. Minns knappt mina drömmar och har sällan mardrömmar
2.
3.

Tre saker jag vill ändra på:
1. Mitt hår
2. Vår ena klassföreståndare
3. Mitt rum

Listan är tagen från lina, godnatt





namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0