Morgontanke - drömmar

Okej detta inlägg får vara på kvällstankar.
Drömmer ni mycket kompisar?
Jag har drömt en del på senaste tid som jag kommer ihåg, vilket jag oftast inte gör :/
Vet något var drömmar kommer ifrån?
Har ju läst att det är tankar och händelser under dagen men det stämmer inte alls ibland :s
Och om man drömmer om några personer fast man inte tänk eller träffat på dom under dagen?

Kan avsluta detta med en fun fact
Alla ställen och personer i dina drömmar har du någon gång sett i ditt liv, man har aldrig en plats eller en person i sin dröm man inte sett i verkligheten :)

Nu ska jag gå upp, idag ska jag inte göra något, kanske kolla film och dricka te hela dagen, eller spela lite Sims kanske
Puss hej!


Postat av: Astrid


Roligt att veta, kommer nog typ tänka på det hela tiden efter att jag kommer ihåg en dröm nu...

2013-09-08 @ 20:08:46
URL: http://bluegiirl.blogg.se



namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0