Kvälls tanke

Varför hatar så många att läsa är min fråga!
Jag älskar det, so many books so little time!
Nej men jag ska försöka läsa mycket i höst men har så lite tid.
Tid är en annan sak, varför ska vi göra läxor efter 7 timmar i skolan per dag?
Man hinner inte göra allt annat man vill som att träna och träffa kompisar och sånt.. Jag har verkligen ingen tid för kompisar i höst och det suger..
Jag vill liksom träna mycket och träna de små och ha bara betyg men hur man ska de gå ihop med sömn, det blir inte många timmar per natt alltså :/
Hur får ni ihop det?
Jaja tillbaka till böcker då, läs hungerspelen och förr eller senare exploderar jag och divergent så kommer ni älska böcker efter det, lovar!
Natti!





namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0