Kvälls tanke - "jag är så ful"

Hur kan man säga att man själv är ful och verkligen djupt mena det?
Klart jag också sagt typ "fy fan vad ful jag är hahah, sorgligt" eller "Gud vad ful man är idag... Jaja"
Men jag tycker ju inte egentligen att jag är ful ful, alla är fina på ett eller annat vis
Det krävs bara rätt personer att se det hehe
Sen att folk i min omgivning är finare är ju en annan sak
Men jag kan säga här och nu, att jag är fin på mitt sätt
Egentligen när man säger att man är ful menar man ju också att ens föräldrar är fula, det är ju där ifrån man får sina gener
Så att säga att ens mamma är en av de finaste och att man själv är ful är dubbelmoral
Jag har inte mina föräldrars gener men det är ändån fel att säga så, jag har ju biologiska föräldrar någonstans och då kan jag inte sitta och säga att dom är fula
Jaja klura lite mer på den ni, jag ska sova nu!

Puss godnatt!

Sen finns det ju mer och mindre fina ögonblick





namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0