Kvälls tankar

Har bestäm mig för att fixa mina kategorier och sånt och göra allt lite mer specifikt typ
Ska dessutom göra en ny som ska heta kvälls tankar och ska väl vara en eller flera saker jag tar upp för jag tänker konstigast och bäst på kvällen/natten när fler sover
Detta låter as konstigt och helt poetiskt men när så många sover är de bästa tankarna lediga
Jaja, jag kommer ju såklart inte ha tankar till att göra detta varje kväll men så ofta jag kan :)
Vissa saker kanske kommer vara väldigt knasiga och riktigt sjuka men jaja, läs på egen risk (haha så töntigt)
Filmen var för övrigt väldigt bra och riktigt fin!
Tycker alla borde se den faktiskt,

Kvälls tanke:
Jag är ju adopterad men hur skulle det vara att bli adopterad som tonåring, liksom det skulle väl inte gå?
I och för sig klarar många araber att komma till Sverige vid äldre ålder men skulle man någonsin kunna passa in?
Det finns nästan ingen äldre asiat som kommer till Sverige om man inte är född eller adopterad som liten så skulle man blivit mobbad?
Sen skulle man känna att man passade in i sin nya familj, tänk att ha växt upp med massa andra barn eller en fosterfamilj sen bara komma till ett helt nytt land med en helt ny familj med ett helt främmande språk, Gud vad jobbigt!
Jaja, detta var en rätt seriös kvälls tanke
Godnatt!





namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0