ge mig musik tips!

hejhej,
idag efter skolan stack jag och maja och hanna hem till hanna för att bara chilla lite,
har precis sett idol och ska börja plugga historia nu, läxförhör på 10 sidor tills fredag..
försöker hitta ny musik så tipsa gärna!!
 
måste plugga vidare nu, hörs!
 

Postat av: Astrid

Jag och min dåliga musiksmak ska försöka ge dig lite tipps ;)

Selena Gomez nyaste allbum som heter "Stars Dance" finns på spotify och nästan alla låtar är toppenbra!^^
Lyssna också på gamla låtar av artister du gillar ( justin bieber, osv), som man inte lyssnar på lika ofta längre. Krewella är en musik-DJ grupp som är rätt bra, bästa låten de har enligt mig är "Alive"
Sedan kan du kolla på topplistorna och kolla vilka artister som är där och kolla vad dem artisterna har för låtar

Här är iaf en lista på 10 låtar jag tycker om, vet nt om du gillar dem låtarna men jaja, jag har konsig musik smak^^

1.My Dilemma - Selena Gomez
2.Uncover - Sara Larson
3.Dumb - Amand Fondell
4.Ghost of you - Selena Gomez
5.Halo - Beyonce
6. Outlaw - Selena Gomez
7.I Feed You My Love - Margaret Berger
8.Sakura, Falling - YOHIO
9.Warrior - Ke$ha
10. Come and Get it- Krewella

Okey min musiksmak är skum, men aja...

Svar: tack för tipsen!
Elin Andersson

2013-09-05 @ 07:30:33
URL: http://Bluegiirl.blogg.se



namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0