frukt + historia

hej på er, 
sitter och äter frukt och ska plugga histora..
dricker coka också faktiskt och lyssnar på musik :)
halv 5 är det träning för de små så ja, resten av tiden måste jag ämna åt historian för vet inte hur jag ska klara det :s
 
imorgon är det officiella mjukis dagen!
haha skoja men jag, elina och kanske maja ska ha mjukis i skolan (som är en stor sak för mig hehe..) för det är så jäkla skönt!
glömde fota ootd idag men hade inget speciellet.. bara en vit pike och svarta jeans 
 
jag äter alldeles för mycket socker och kakor och sånt och tränar knappt ju, jag går bara uppåt i vikt och jag får panik seriöst!!
vill börja dansa nu men får vänta en vecka till.. :(
 
jaja, nu måste jag plugga puss!
 
hittade denna hollister låten igår, tycker den är lite mysig så delar med mig av den :) 





namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0