lista

älskar att fylla i listor och bloggen är det enda stället jag kan lägga ut dom på så hehe..
 
10 saker du vill göra innan du dör: gifta mig, få barn, bli rik, bli mormor/farmor, skriva en bok, åka jorden runt, dansa på en stor scen, shoppa massor, köpa ett fint hus, åka till kina
 
9 saker om dig själv: jag är adopterad, mitt hår är alltid rakt, jag har höga krav på mig själv, jag har inte gråtigt på ett år, jag är shoppingberoende, jag älskar att läsa, jag är alltid pank, jag kan vara en riktig bitch, jag är en bossig människa
 

 8 sätt att vinna ditt hjärta på: rolig, snygg (ett plus liksom), fina ögon, vara sig själv, kunna prata om allt med, vara vältränad (ännu ett plus), ha bra klädsmak, lukta gott

 

7 kändisar du tycker är snygga: Justin Bieber, Channing Tatum, Alex Pettyfer, Paul Wesley, Dave Franco, Ed Westwick, Zac Efron

 

6 saker du köpt den senaste månaden: mat, godis, tröjor, en pälsväst, skor, balettkläder

 

5 sätt att få dig le/skratta: mina vänner, filmer, böcker, shopping, dans 

 

4 gamla favoritlåtar: secrets - maddi jane (one republic), how to love - megan nicole (lil wayne), fa la la - justin bieber, boyz II men, that should be me - justin bieber

 

3 saker du ofta grubblar på: vet inte riktigt faktiskt, brukar inte grubbla så mycket.. kanske på personer jag hatar, mens och att jag gått upp så mycket i vikt 

 

2 saker du aldrig skulle vilja göra: bli våldtagen, se min familj dö

 

1 sak du vill ha: nytt rum

Crazy and Free | via FacebookTravel the world ♥ | via Facebook





namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0