Kvällstanke 2

Tankarna flödar ikväll, kan det bero på att jag drack lite varm choklad 
Bröllop handlar detta om! 
Jag känner mig som en typisk tjej nu men jag vill verkligen ha det stora fina prinsess bröllopet med en stor klänning, perfekt frisyr, massa blommor, en tårta på flera våningar, alla mina bästa vänner som tärnor i likadana klänningar, sen självklart den perfekta killen 
Men är det någon som får detta? 
Den perfekta killen hoppas jag alla får liksom man gifter sig väl inte annars (nu snackar vi Sverige, vet att det är annorlunda i resten av världen) 
Men allting kostar så mycket med bröllop ju, hur mycket man än vill så kommer inte en god fe komma och trolla om en som Askungen 
Jag vill ha ett vitt bröllop med rosa, röda eller lila detaljer, hur vill ni ha det? 
På tal om bröllop, har ni någon gång hört människa som fångat brud buketten som sen strax efter gift sig? 
Eller är det kanske bara i Amerika, jag kanske är helt ute och snurrar 
Nu ska jag sova, godnatt vänner och ovänner 

Weheartit 





namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0