Titanic oskulden

Idag mina vänner såg jag titanic första gången,
Tyckte den va typ 1,5 timme för lång men men 
Den a helt okej, bra i slutet men annars rätt tråkig hehe 
Hade det i alla fall hur mys som helst med mina fina vänner, 
Imorgon åker vi in till Lund för en fika och så ska vi hämta våra catching fire biljetter! :) 
Ska se om jag hinner cykla och träffa min kusin också som är hemma och hälsar på, hon har bott i Norge ett tag så det var längesen, annars kommer jag i alla fall träffa henne en snabbis på söndag
Vid 4 är det träning sen kommer linisen <3333 
Innan idag var jag med familjen och handlade liteskidsaker, har köpt en del på sista tiden, får ta och fota och visa snart! 
Jag ska sova nu, måste upp vid 11 imorgon... 
Puss godnatt! 








namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0