Kvällstanke - ung och gravid

NEJ JAG ÄR INTE GRAVID!!! 

Senario 1:
What if, man blev gravid just nu 
14 år, 15 när barnet skulle kommit 
Hur skulle ni göra? 
Jag hade gjort abort jag är typ 99,9% säker, hela min framtid skulle varit förstörd med ett barn med i bilden när jag själv är ett barn 

Senario 2: 
Din bästa kompis kom till dig och sa att hon va gravid/ skulle bli pappa 
Dock värre för mamman men vi tar det med killen lite senare 
Skulle ni stöttat eller stuckit? 
Jag hade stöttat alla dagar i veckan, men jag skulle blivit riktigt förvånad om någon av mina närmsta skulle komma och säga det 

Senario 3: 
Pappan sticker, eller pappan är bara en engångs grej typ
Jag hade ju gjort abort i vilket fall men tänk om 
Du ville behålla och han inte ville så han stack och vägrade betala bidrag osv 
Eller tänk om han ville behålla men inte du, tuffa tankar här 

Jag ska sova nu, helt orelaterade bild här 








namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0