yey

har precis skickat iväg mig timrapport för gymnastiken så snart rullar cashen in på kontot!
haha nej men det är inte så mycket, typ 1300 och hälften ska ja spara till min konfa i england :)
rapatitionen var riktigt jobbig, det är så varmt och kvavt uppe på scenen, ett fönster skulle inte skada!
sen ska vi ha fotbollskläder på jazzen, fatta vad fult?!
dansen är också riktigt ful..
fick reda på ordningen idag också, alltså mellan 2 av mina nummer är det bara 1 nummer emellan, fatta stressen!
ska dessutom lyckas ta på mig en avatar dräckt (haha det liknar det..) som tar en kvart att hitta vad som är fram och bak på..
nej nu ska ja slänga mig i duchen, sen blir de att läsa eller kolla någon film, mysigt! 
 
puss hej!
 
Tumblr_maxlmsyzuk1r5s4xco1_500_large




namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0