så dålig dag!

hej på er, hoppas ni haft en bättre dag än mig..
sov alldeles för länge i morse, redan där började det, hade inga kläder att ta på mig heller..
väl i skolan så är allt som vanligt fram tills franskan så hilma inte är i skolan så ja får sitta med marko?
fatta vilken pain in the ass..
sen i matsalen kommer en jag hatar och sätter sig vid det bordet jag sitter vid så ja springer iväg och äter sen igen med mina vänner haha..
sen köper kah en chokladmjölk (som jag vann av casper hoho) och dricker den på so'n (fast man inte får, badass) och sen går sockret ur kroppen direkt så somnar lite halft några gånger efter halva so'n hahahah, både jag och maja.. inte bra!
sen blev jag heeeelt speedad och vet inte vad jag gjorde, allt ligger som i en dimma... haha nej men pallar inte mig..
sen hade vi idrott, brännboll mot 7D, vi vann (som tur var hehe) men sen orkade jag inte cykla tillbaka till skolan så ja bytte om där i allmänheten.. ehhmm.. vad är felet med mig idag?
sen så skulle jag och filippa hämta våra sommarpresenter från gymnastiken så vi köpte plättar (som var sjukt äckliga, fy!) och satt och väntade i en timme.. sen får vi några jävla solstolar som vi skulle cykla hem med???!!!
fatta vi väntade 1 timme för solstolar....
 
när jag kom hem märker jag att min nyaste svarta bh har försvunnit.. alltså vad är detta?
en bra sak är att jag hittade en av mina sport bh'ar :D
det var det enda positiva idag typ eehhmm.. ja.
 
orkade ni läsa allting?
nu ska ja sörja till en bra film och be om pengar till en ny bh japp..
 
puss hej!
 
 
Na Bitch? Zu wenig Aufmerksamkeit?s Fotos | via FacebookFacebookDilara Karadenizida larsen -yep | via TumblrParty In The Usa | via Tumblrcute llama - Sök på GooglePencils&Cupcakes | via TumblrSo True! | via FacebookCool Summerfashion | via FacebookSofia Diamanti
bilder från weheartit




namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0