Oh god

Precis komma hem från maran haha,
Tig mig igenom det!
Inte snabbt alls, 1 timme men jaja..
Sprang kanske 3-4 km sammanlagt av dom 8 hahahaha... Men är man dansare och har varit gymnast hela livet är konditionen inte bra, tro mig.
Sen var de riktigt varmt, när man var nere vid dammarna så var luften så tjock och kvav så ja trodde ja skulle dö seriöst..
Snabbaste killen på skolan sprang de på 30 minuter och snabbaste tjejen på 32, de va tjejernas rekord på 30år och hon går bara i sjuan, sjukt alltså!
Sen bland sjuornas killar va de en i min klass som sprang på 34 som va snabbast :)
Känner mig fett dålig när man hör detta men jaja, jag är bra på andra saker, typ äta kakor?
Ska slänga mig i duschen snart, när ja orkar ta mig upp ur sängen, denna kropp ska inte röra på sig om ja verkligen inte måste!
Puss på er :)





namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0