Need some sleep now

Skulle ha kommit upp igår kväll ._.

Hej på er!
Fyndig rubrik eller hur? Nej skoja bara.
Men showen gick bra tror jag, gjorde inga fel förutom att ja nästan tappade min hatt på streeten haha, men annars fixade de sig, har sjukt stressigt mellan 2 nummer men de blir typ precis att man hinner :s
Är inte alls med i första akten så då står jag bara och snackar och sånt i typ en timme, fast tiden går snabbt och så är de härliga människor där så :)
Fick blommor av mamma och resten av familjen förresten, om någon ville anteckna.
På vägen hem åt vi på mc donalds (hehe) och sen gick jag och Filippa hem från henne till mig (med hennes hund) för att kolla på Barbie haha, standard!
Ja taggar för morgondagen då det är show igen :)
Godnatt allihopa, bjuder på bild på rosorna och en bild från dagen haha!





namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0