gaah

blir så trött på att ja inte kan kolla min egen blogg via mobilen, 
mina kompisar kan inte heller de, kan någon av er andra?
skriv de gärna!
 
vi hade bad idag, brydde mig inte så mycket idag förrutom dom första minuterna :)
har varit sjukt flummig men ochså så lätt dampig så de är sjukt haha :s
när ja kom hem va ja arg som ett bi.
min syster har precis fått iphone och köpte ett likadant skal som ja...
dessutom är hon för liten den lilla ungen, bara 10 (snart)
 
jajaj, kom precis hem från jazz och nu ska ja ta en snabb dusch och plugga lite musik :/
väntar på att maten ska bli klar,
om ja får tid över blir de att kolla på gg, kollade ett avsnitt innan dansen, så bra!
sen 9 blir de top modell, heja shams!
 
vilken långt inlägg, orkade du läsa haha?
kan ju bjuda på mig själv med cam bilder haha..
 




namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0