She will be loved

Hej på er!
Vaknade precis, så skönt att sova länge haha...
Igår hos Hanna såg vi safe haven och halva mean girls, älskar mean girls liksom hahahah
Men safe haven var jag inte så fokuserade på så om ja verkligen skulle kollat på den skulle ja säkert fattat lite mer och sånt men av de jag såg va den riktigt bra, slutet va väldigt chockerande.. Kanske ser om den idag hoho
Idag har ja inga planer förutom att ja nog skulle ta några bilder på Maja och Hannas lag :)
Steker lite mer i solen kanske, känner mig fett fräsch när ja är brun, är de bara ja?
Förresten har ja fastnat för she will be loved, rätt gammal låt men den är så myyys
Tänkte gå upp och äta men de ser ut som fan efter min syster i köket så ja blir deprimerad!
Skoja men vi hörs, puss hej!





namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0