oh god

detta va den sämsta rundan ja varit ute på någonsin hahaha
efter 2 km så var ja så varm så ja skulle bara stanna en kortis och tya av mig min hoodie men så kände ja hur trött ja var hahaha så ja stannade och körde styrka i kanske 20 minuter, min kropp är sjukt svag efter ja slutade med gymnastiken så hur lite ja än kör så är det skitjobbigt :(
sen tänkte ja springa 2-3 km till men såklart så börjar ja må illa och känna mig lite yr, vet inte om det beror på hur otränad ja är eller om ja åt dålig frukost men antagligen det första haha!
sista km gick ja.. shit så pin...
hahaha, förresten efter bar typ 500m så snubblade ja på en jävla rot och skrapade upp både knä och lår haha, inte så farligt men ja tappade motivationen efter de.. älskar verkligen att springa hör ni va? :)
så ja det blev 3 km samanlagt + stryka... måste verkligen göra detta oftare!
 
nu ska ja ta något att dricka, puss hej!
 
 




namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0