5+1 böcker

Hej på er!
Ja lånade 5 böcker + köpte en bok eftersom ha hade något kvitto med pengar på en bokhandel så ja, varför inte lixxx
Alla böcker verkas bra så nu är de bara att börja läsa :)


Postat av: frida

Som jag vill vara äger!!

2013-06-17 @ 17:00:48
URL: http://fridaslife.blogg.se
Postat av: Anonym gurka från yttre rymden

Har följt din blogg sen enblackdin.blogg.se och jag måste säga att du är den bästa bloggaren någonsin! Minns när du älskade hungerspelen och bloggade om dina naglar <3 Saknar verkligen att kunna gå in på din gamla blogg och läsa dem inläggen.. Synd att du tog bort den!
Men hursomhelst, Du är en sjukt bra bloggare, och jag inspirerades sjukt mycket av dig <3

Svar: jag har ju redan svarat dig på kik men jag ska försöka göra roligare blogginlägg haha :)
Elin Andersson

2013-06-17 @ 21:55:43
Postat av: Anonym

Simon och Sophie är jättebra, vi läste den i skolan eftersom en som har gått i vår skola har skrivit den :)

Svar: ja den var bra :)
Elin Andersson

2013-06-18 @ 00:17:33



namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0