Förvarning

Hej på er!
Okej ja kommer med viktig info nu så de är bra att läsa det!

Jag, Hanna, Filippa och antagligen Maja tänkte skaffa en blogg, alltså eftersom vi är 3-4 så betyder de mer uppdatering och kanske roligare inlägg än mina "idag har jag blablabla"
Mina inlägg blir nog också bättre där eftersom ja inte kommer ha lika stor press på att de måste komma upp minst 2 inlägg per dag liksom!
Ja tänkte ändån blogga kvar här ett tag ifall den andra bloggen liksom läggs ner men om den håller i sig så tänkte ja sluta blogga på denna som ni kanske förstår :)
Filippa har också en systemkamera så kanske blir bättre kvalitet på hennes inlägg ;)
Vi ska börja fixa med bloggen imorgon så ja lägger upp den här sen så får ni gärna gå över till den istället, men för er som inte vill de kommer ja hålla denna lika dåligt uppdaterad som just nu typ haha, det vad allting!

Puss på er <3





namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0