trött..

så trött efter första dagen!
det va liksom ingen mjukstart utan vi körde på som vanligt.. 
men de va kul att träffa alla och så men skulle inte klaga på en vecka ledigt till..
5,5 veckor kvar till nästa lov!
73 dagar till egypten!
 
när ja kom hem så åt jag lite mellis och sen har ja bara suttit här och läst bloggar :)
och kollat mitt bmi haha :s
inget liv jag och mina vänner har haha..
 
nej men jag ska försöka ge the o.c en chans till ikväll och kolla på de tror ja :)
är de någon annan är linnea och moa som sett de som tycker de är bra? :s
 
jaja puss hej ♥
 
why so serious?

Postat av: Boris Von Mos

JAA OC ÄR DE BÄSTA SOM FINNS DU MÅSTE KOLLA (L)

2013-01-09 @ 17:01:21
URL: http://kissie.se
Postat av: Mos von Boris

JAAA BÄSTA SERIEN SOM FINNS (L) JAG ÄLSKAR DIG OCH DIN BLOGG MEN EN FRÅGA HAR JAG! hur fixar du din frukost? den verkar så fin så snälla svara i ett inlägg tror alla vill veta!!!!!!! puss

Svar: hejdå moa.
Elin Andersson

2013-01-09 @ 17:02:55
URL: http://fokis.se



namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0