Sjukt bra dag!

Gick upp halv 11 (gosh!) och åt och så, sen duschade jag sen gick jag och my friendos (förutom Filippa den latmasken) till Kävlinge station, kallt som fan..
Sen åkte vi då tåg till Lund och så åt vi Kina mat :D
Blev as mätt men sjukt gott ju!

En sjukt läskig sak hände idag, jag hade lämnat en friterad kyckling kvar på min tallrik och så kom de fram en äcklig gubbe och bara
"Ska du ha denna?"
"Ehhm... Näee.."
*gubben tar den och tar en tugga*
"Tilltugg till ciggen vet du"
Sen gick han ut och rökte!!!
Sjukt äckligt!
Så vi stack till espresso house istället och så drack ja chai <333
Sen satt vi där och snackade tills 20 i 6 då vu tog tåget hem :)

Sjukt mysig dag med mina bästa flickor!
Puss på er!

Såhär bra har ja haft de!





namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0