2012 sammanfattning från 3 april del 2

då fortsätter vi då :)
 
juli:
 
campade med linisen :D
 
jag blev ännu mer smittad av bieber fevern och gick från fan till belieber :D
 
köpte gröna hörlurar, sprang en runda för att prova dom :)
 
var i åhus under beachhandbollen och kollade på min kära släkt :)
(bilden är från OV i helsingborg för maja ville inte ha den andra bilden ._.)
 
åkte upp till linas sommarstuga och va där ett par dagar, chill alltså!
lina är ju sjukt fotokåt så ja, vi tog väldigt många bilder... som vanligt :)
 
min lilla (okej hon är ju typ 10+ cm längre än mig men jajajaj) kusin/bästavän/väninna/kompis/vän/amigo/ami osv. fyllde 13 :)
grattis grattis!
 
Augusti:
 
campade med kusinisarna, kom på att ja är the grudge?
 
kräftskiva, maja lekte kung :)
 
 

jag färgade dip dye/ombre yeeeh :D
 
skolan började, kaaooos med kläder omg.
detta blev det i alla fall, bruuun jag var :(
 
badade med massa härliga vännooor, valde att inte ta med dom på bild efetrsom alla hade badkläder på sig och kanske inte gillar att visa upp sig you know :)
 
malmöfestivalen!
 
September:
 
provade segway, ska nog köpa en.. när ja fixat 100.000 kr vill säga...

smakade frappino första gången, mamma mia varflr provade jag de så sent? :o
 

kalas/fest/party hos elina :D
vi bowlade och dansade massa haha 
 
började min dans karriär och köpte dansskor :D

Oktober:
 
 
stal en puss av bamse <3
 

va på tutankhamun.. kul.


halloween, the grudge, ja va mer skrämmande irl :(

emporia öppnade! :D
 
November:
 

skridskor!


en tur till maja :)


årets första lussebullar :D


blev beroende (L)

paraden :S
 
December:
 

kräängde med maja och hilma


sjukklappsshoppade med hilma, fikade :)


julklappsshopping med maja :)


volleybollsturnering, en dålig dag haha..


gjorde kolor :D

juuuul :)
 
nyår!
 
ja de va de :D




namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0