2012 sammanfattning från 3 april del 1

fick min iphone 3 april (min födelsedag) så därför har ja bara bilder sen dess haha..
vet att man brukar göra detta innan nyår men jajaja.. never mind :)
 
April:


firade min födelsedag med mina fina friendos!


tog en egobild, typ helt vindögd hahah...

tog en egobild till, älskade mario svampar, kände mig sjukt swag..
mammi i bakgrunden
 
det blev påsk, jag gick upp några kilon (typ 3 släktkalas i april+påsk talar för sig själv..)
 
fann min kärlek för calippo shots!
 
åkte till lina, "lanade" fia med knuff hahaha...
 
fler svampar.. 
 
ville färga rött hår.. blev inget med de :/
 
åkte på gympa tävling, nästsista  :) (riksmästerskapen/cuperna steg 2 i lund om någon ville veta, hamnade på 9 eller 8 plats av ca 30 lag :))
 
sista april visade solen sig, jag och maja solade på elhuset ,badass!
 
maj:
 
köpte skolavslutnings klänning!
 
sista tävlingen på hemmaplan, 0.5 poäng ifrån 3 plats :/
 
var på liseberg med linisen :)

klassresa till tivoli i danmark! 
 
träffade filippa efter sjuuukt länge (ish) 
 
juni:
 
 

träffade hilma efter ännu sjukare längre! (bra svensk jaoo)
 
bb finalen med maja, lyyyx!
 
klassfest, tog massa sjuka bilder x)
 
klassresa 2, lasedome + donken i malmö :)
 
 
klassfest, fett tråkig..
 
skolavslutning, jag stod och snackade inför hela skolan+allas föräldrar..
jag och en kompis höll i hela skiten.. fick mycket beröm efter de ;)
 
midsommar hos maja :)
 
after ski mitt på sommaren, jag gjorde snöbollar :)
 
brännbollsfest, helk okej :)
 
mer nästa gång kompisar!




namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0