rubrik

hej igen, 
orkade knappt plugga så ja fick min syster att ställa lite frågor inom fysiken som ja faktiskt kan någorlunda nu, 
lag och rätt får ja plugga mer på senare eller imorgon :s
spelade lite på keyboarden, försöker spela nothing like us och de går helt okej.. man hör vilken de är haha :)
nu tänkte ja rita lite grann, senare kommer kusinerna och mormor&morfar och äter här, 
skola imorgon.. inte taggad.
snart lov igen som tur är, då sticker ja till egypten :D
längar till värmen.. kalla sverige tar kol på mig..
just nu snöar de :(
bjuder på lite sommar feeling bilder från we♥it,
är inte tillfixad idag så känner inte för att visa min på bild haha :s
 
puss!
 
You're perfect to me ♥ ђ ค z є l 2ηⅾ ℳαґ¢♄ (Thee_HazzyyDee) on TwitterSummer LovinSandra Zamora SegarraI Need SummerXMandyyXxx:DTumblrTumblr

Postat av: ol6

Hej!! tycker att din blogg är suvärän!!! tittar på den vareeeeeeeeenda dag!!!! det var de jag ville säga, och så undrar jag om vi kan bli vänner på msp!!? heter ol6

Svar: tack, riktigt roligt att höra! spelar inte msp:)
Elin Andersson

2013-02-26 @ 08:49:30
URL: http://kattpappan.bloggplatsen.se/



namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0