street + bajs internet

blev precis på dåligt humör, internetet vill inte idag, maten är inte färdig och sen har ja ,assa kläåder överallt på mitt rum.. SUCK
BAJS PÅ LIVET JUST NU D:
streeten va iaf kul , lite svårt men aa, gillar läraren.. :)
jazzen är tråkigast än så länge hehe...
ska träffa tjejerna ikväll, får se vad som händer, jag ska i alla fall slänga mig i duschen sen äta om maten någoinsin blir klar...
feel so negativ :(
skulle kolla vampire diaries men hittade ingen bra stream och orkar inte ladda ner .. D:
klagar på livet japp...
idag hade vi någon jävla filmfestival i skolan, vi gjorde filmer i 6'an så nu visades dom upp.. vår film va riktigt kass.... pinsamt x.x
skämt ut mig för alla sjuor ...
jaja, nu ska ja inte blogga mera, får se om de blir några inlägg alls imorgon faktiskt, ska upp typ 8, kolla match 9 till halv 12, ut och shoppa, åka på fest .. :D
lång dag med andra ord ;)
 
 

Postat av: naima

älskar vampire diaris!

2012-09-21 @ 18:46:11
URL: http://www.dawns.devote.se



namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0