sämsta ._.

har tappat bort mitt biblotekskort som vanligt men denna gången hittar ja de fan inte :o
hittar kvittot och allting men kortet är väck ._.
får köpa ett nytt.. -.-
jaja, har varit med hanna och maja (skrev ja innan) och måste säga att vampire diaries är bra :D
nu sitter ja här i min ensamget och kollar runt lite på bloggar, ska nog försöka fixa ihop en ny header snart men jag har inga bilder :/
snälla ge mig en systemkamera, ett stativ och såpbubblor ;)
nej men ja får se om ja byter ut headern ikväll, börjar tröttna ganska rejält :/
 
puss hej ♥
 
repris bild jag vet, får se till att fixa en massa bilder snart xD
 
 

Postat av: Viktoria

VAMPIRE DIARIES ÄR FETT BRA! har laddat hem alla serier och ser om om om igen :) hahah, men älskar det! det borde du också göra ;)

Svar: ska låna alla från min bästa vän, ;)
Elin Andersson

2012-09-07 @ 21:36:05



namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0