Rösta!!!!

Hej! Jag är med i en tävling!
Jag har blivit fotad som modell. Och skulle behöva DIN RÖST!
-gå in på facebook
-sök på center syd
-gilla sidan ( du kan sluta gilla sidan sen )
- klicka på den svarta bilden "modell för en dag" och sen "se bilderna"
- leta upp mig, (Elin Andersson)
-klicka på min bild
- och sedan på knappen RÖSTA!
Du får en kaka om du röstar ;)
Tack så jätte mycket!
Kram på er läsare som röstar <3


Postat av: Ebba

Kan du lägga upp bilden på dig på bloggen, för jag har inte facebook. :(

Svar: visst, kommer senare :)
Elin Andersson

2012-09-30 @ 21:03:06
URL: http://ebbizzzen.blogg.se
Postat av: Catarina

Har röstat på dig!
Hoppas att du vinner! :)

Svar: tack :)
Elin Andersson

2012-10-02 @ 16:27:35



namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0