let's get some sleep

tror ja ska dra mig till sängen, läsa lite grann (för ni vet att man ska läsa 1 timme per dag för att klara gymnasiet, bra elin att du lyssnar på svenskan :D)
om någon vill veta hur min kväll spenderades så va de såhär att jag har lyssnat på musik,
kollat på folk som ritar i superfart (speed drawing) och smsa'at med mina fina vänner :D
fått mig en del skratt till och med ;)
mamma trodde ja satt o grät så hon kom in bara "VAD ÄR DE???!!!"
så satt ja här och skrattade i min ensamhet, :D
nu fyller ja era ögon med massa onödig information, ond som jag är :)
en annan ond sak är att ja har fått en liten bild på mitt skolfoto och ni får inte se, HA!
ondare än såhär blir jag inte vetni, de blir snart överkurs ...
citat från pingu "jag blir aldrig arg, jag pratar i denna tonen när jag är allvarlig"
HAHAHAHAHHAHAH bara dom i min klass will understand XD
fan vad fancy jag är som blandar i engelska 8)
ska ja skriva på franska också?
que-ce que-qe tu prefer?
okej, stavningen är inte på topp men jag orkar inte gå in på google översätt...
PUSS OCH GODNATT, SKA INTE TRÅKA UT ER MER :D ♥
 
bjuder på flummiga skitfula bilder :D
 
h
så bra kvalitet, sitter och njuter av kvaliteten på bilden <333333
 




namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0