diet med kanelbulle?

haha går just nu på diet (inte äta för mkt onyttigt) alltså inget allvarligt med bantning eller någonting utan bara för att :)
okej ja ljög lite.. vi har simvecka om typ 3 veckor och man vill ju se lite okej ut tills dess hehe xD
men endå TROTS min nyttiga diet så följer jag med pappa och handlar.. och sen ser jag kanelbullarna som kallar på mig :(
dom va stora som basketbollar typ x.x
men tror ni ja fick en av min lilla pappa?
ja tyvärr ._.
nu har ja dåligt samvete hahaha... xD
men skit samma, äter mellis nu ÄPPLE MED VANILYOGGI OCH KANEL BOOOM BOOOM PAOOO :DD
jättegott <3
skiva äpplen, lägg i en skål, yoggi över och kanel på YEAH :D
nej men detta känns ju inte som ett kul inlägg :/
skit samma... ha ikke mkt mer att blogga om D:
eller jooo förresten, min bh blev snodd idag på gympan -.-
jaja, nu ska ja plugga franska sen blir de kanske lite mer bloggning
puss puss ♥
 
 
(jag hatar franska)
 
bilder från google
 




namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0