denna dagen va kass i skolan!

alltså inte my friendos då (för dom e bäst) men alltså alla lärare x.x
ska berätta lite kort om min sugiga dag ..
 
1. gå upp, feel pigg, ångrade mig igen, råkade somna om..
2. äta och allt sånt aa ni vet ..
3. råka bli sen så fick cykla JÄTTEFORT till skolan och kom nästan försent :(
4. har so men sämsta pingu som har bestämt sig för att samla in allas mobiler.. världen gick under.. lektionen var förövrigt lika tråkig som vanligt..
5. RAST <3333
6. musik, tycker om musik och musikläraren så de va den enda bra lektionen idag.. fick btw alla rätt på musikprovet yäääh :D
 
7. biologi, min mentor hade OCKSÅ bestämt med pingu att han skulle samla in mobilerna .. snyft x2 :(
vi fick välja saker till elevens val.. inga roliga alternativ förrutom att göra våfflor och egen sylr.. hmm, vem vill liksom väga luft :O
8. språk, tråkigt som vanligt.. dött med andra ord..
9. LUNCH ÄNTLIGEN.. fast tyvärr va de falukorv med "hemmagjord" pulvermos typ..
10. RAST!!!! jag och maja kunde inte hålla på vår diet och delade på en bulle på bulle.. FY SKÄMS PÅ OSS...
 
bulle på/me bulle är en vanlig bulle eller en vetebulle med en mosad neger/chokladbulle innuti, låter och ser äckligt ut men är JÄTTEGOTT!!!
vissa säger att de smakar nutella men de tycker inte ja, för ja hatar ju nutella hehe..
 
11. Matte ... vi fick inte ha musik för han samlade in mobilerna.. kunde inte fokusera.. noah pratade HELA tiden... shit jag dog.. ville slå han men var rädd att de skulle räknas som barnaga och då kan ja ju bli anmälen.. :(
12.bild men sämsta läraren.. shit vi skulle byta platser och så bytte hon plats på typ dom tystaste i klassen.. sen sa hon till mig typ 30 ggr när ja va tyst... FUCK HER, TRYCK UPP NGT I RÖVEN PLEASE... fint språk ja vet..
13.slöjd... helt okej, gjorde ingenting nästan.. helt okej för mig .. :)
14. HEM, HALLELUJA :DDDD tur att mamma va hemma, annars skulle ja gjort en kladdkaka ... 
15. åt massa, makaronisar, köttbullar, macka och flingor.. va hungrig och låter som ett fetto men åt inte så mkt av varje hehe..
16. sitter här, uppdaterar mobil, borde plugga. bloggar istället, BRA ELIN :D
 
senare: träna småttingarna och plugga mera... :/




namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0