jag har inte gjort ett piss idag

jag har inte orkat göra någonting alls idag, inte ens bloggat ;s
har kollat på vampire diaries hela dagen, oväntat va...
nej men imorgon börjar skolan på riktigt igen (har haft en chill vecka utan läxor och så ..) och de känns som om ja kommer dö... VILL HA HÖSTLOV NU!
imorgon ska ja bättra mig med boggen, lover :D
nu ska ja läsa en stund och försöka sova några timmar :)
 
btw,
kan ni kommentera er bästa serie?
jag har liksom snart kollat klart vd säsong 3 och jag orkar inte streama fyran så ja har ingenting att kolla på tills december.. så tipsa om massa bra och mysiga serier :DD
 
puss på er, <3
 
bjuder på lite bilder från weheartit som ja gillat :)
 
Google Image Result for http://1.bp.blogspot.com/_aYJUxvz-L2o/SIdBL4y4JcI/AAAAAAAABu0/UgpkNKDlqno/s400/98534414_ZKsS0Dz8.jpgTumblrVendredurêve.comFacebookPag si Vice nag Joke Funny, Pero pag ginaya na ng iba, Korny.TendernessTumblrRozdział 12 Na kolacji spytałam mamę czy - bloggerka1 - cherytalk98.pinger.plEmelie Wase | En blogg om min vardag och passion för balett | Page 2Gallery of vintageJS - add some awesome retro and vintage style to your images with the HTML5 canvas elementTumblrFacebook
 

Postat av: Elin

Pretty little liars e jättebra :D

Svar: okej, kanske får kika på de ;)
Elin Andersson

2012-10-15 @ 16:33:45
URL: http://mspbullen.bloggplatsen.se
Postat av: :D

Criminal Minds, haha kanske inte så värst mysig.. men grymt bra serie (min åsikt) hejdåå :D

Svar: haha, känns lite för scary för mig haha..
Elin Andersson

2012-10-15 @ 19:35:38
Postat av: :D

Revenge är oxå grymt bra :D

2012-10-21 @ 18:47:58



namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0