JAG DÖR

jag har ingenting att glo på :((
har kollat mina favorit stelena klipp på yt hela kvällen... inte alls nörd ...
har suttigt och pipigt för mig själv lite diskret..
har förresten fixar en kategori som heter vampire diaries 8)
kändes som om de behövdes, iaf här är några bra klipp <33
kolla inte om du inte vill ha spoilers på säsong 3 .. :)
läs inte heller vidare då ;)
 
 
dans scenen med ed sheeran i bakgrunden, hela den scenen äger (förrutom när hon dansar med damon...)
1.22 <3333
  
okej denna scenen är så hemsk och ja bölade som en gris MEN de är ju en så bra scen ändån <3
  
detta är fan den bästa scenen ever!
där ifrån kom förresten låten ja hade på huvudet ;)
 
denna är också en av dom bästa, alltså hon valde stefan i slutet.. dom kysstes ÄNTLIGEN igen <3
suck on that delena fans!!
okej skoja.. men ja är team stefan ♥
 
puss hej :)




namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0