frågesak för oss nolifers.. :)

okej, har inte så mycket att berätta om idag för tror inte ni vill höra om min tråkiga skoldag så gör ett sånt här test sak..
 
Ditt fullständiga namn? Elin Huahua Andersson (kinesiskt mellannamn, du kan inte uttala de, jag vet :))
Hur Lång är du? kort... 161 cm över marken :)
Ögonfärg? svarta... har inga ögon.. nej men mörkbruna typ svarta :/
Spelar du något instrument? keyboard ibland men inte seriöst 
Dina första tankar när du vaknar? fuckhelvetetjävlapissskolansugerjagorkarintegåuppjagsomnaromigenkissmyass :)
Vart befinner du dig just nu? i mitt rum, på en stol, i skåne, i sverige, i världen, på tellus, i vintergatan, i solsystemet, i unniversum :D
Biter du på naglarna? never ever, okej de har hänt men usch... :(
Har du några husdjur? min syster om hon räknas ...
Vem vet mest om dig? majsus min fina väninna <33, okej flipp..
Vad vill du ha just nu? jul, jul stråååålande jul, ja ska inte fortsätta med sången..
Rädd för? kryp och övernaturliga saker hahah, nej men mördare och peddos och dom äckliga gubbarna..
Sjunger du? hela tiden.. om de låter bra behöver inte diskuteras xD
Vad har du för skostorlek? 37-38
Din hårfärg? svart och brun :) OMBREEEEE
Vad ska du göra i morgon? skola och träna små tjejerna, plugg på de, hääääärligt ._.
 Skor du hade på dig idag? vita sneakers
Vad sover du i? T-shirt och trosor (OMG INGA BYXOR :OOO nej.) 
Favoritårstid? sommar, såklart.. :)) möjligtvis våren för då fyller jag år ju :D
Hur svarar du i telefonen hemma? "Hej, det är elin, VAD VILL DU" okej inte vad vill du men..
Vad är du sugen på nu? vatten... okej ja lät inte som mig själv där :o
Hur svarar du i mobilen? bros ju på vem som ringer men typ "hallååååååå" eller "hääääj" eller "tjeeeenare mannen" okej de sista va flipp..
Vad gjorde du kl 08 imorse? Sminkade mig antar jag
Druckit idag? vatten, saft, juice
Vad är det för väder hos dig nu? Regn och kallt...
Godaste glassmaken? dumle <33
 Favorit godis? allt.. nej men nästan.. :)
Hur många kuddar sover du med? 2 
Är det någonting som är stressigt? Läxor och att gå upp på morgonen x.x
Är du blyg? oftast inte, :)
Vad gör du just nu? skriver detta, 
Tycker du om snö? ibland :)
Vad gör du om 10 minuter? Kollar vampire diaries 
Hur mår du nu? helt okej
Vad lever du på? socker, vänner och familj :)
 
avslutar med egobilder, thank you las vegas!!!
okej.. förlåt för allt oseriöst ... känner mig lite flummig idag :D 




namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0