kul kväll :)

riktigt kul kväll hos maja :)
åt lite julmat, kollade vs fashion show, körde lite lekar haha, typ sångleken och en annan helt random :D
kom hem för kanske en halvtimme sen och nu ska ja se en film eller något :)
imorgon träffar jag nog filippa och tilda och fotar lite, kanske åker in på rean.. ja något blir de :)
 

men alltså vad tycker ni om vs modellerna?
jag tycker ju dom är sjukt smala och går på en sjuk diet innan showerna..
2 veckor innan får dom inte äta någon fast föda.. en dag innan får dom inte äta eller dricka något..?
sjukaste!
men jag måste ändån säga att dom är sjukt snygga!
miranda kerr är min favorit :)
OCH JUSTIN, HAN VA SJUKT BRA <333
AS LONG AS YOU LOVE ME AKUSTISKT OMB ♥
längtar tills 28 januari då han ska släppa ett akustiskt album ♥
 

believe acoustic


miranda kerr

the angels

Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr :P

Svar: kan koda själv så det är lugnt haha
Elin Andersson

2012-12-26 @ 19:35:58
URL: http://flizanlizan.blogg.se



namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0