Alltså mamma omg

Alltså helt plötsligt när ja satt i mitt rum mamma bara "nu måste vi köra!!!!!" (Till dansen) så hade ja inte bytt om så ja stressade som fan och hann inte kolla på klockan sen när vi kom till Filippa hon bara "men de börjar väl 6..?" Då hade vi alltså kört 1 timme för tidigt -.-
Alltså mamma förfan ._.


Postat av: Tilde :)

Hej hej Elin, jag vill bara säga att jag verkligen förstår meningen med detta inlägg .. För jag går i fotboll och jag cyklar alltid til den sen när det var sista träningen och det var ganska kallt ute så har man ju bara shorts och t-shirt så sa mamma att om jag inte cyklade nu skule jag komma försent .. När jag kom dit så var det två timmar kvar innan träningen började .. Men btw. jättte fin blogg och kolla gärna in min! :) <3

Svar: hahaha, så sjukt störigt.. :/jättefin blogg! :)
Elin Andersson

2012-12-12 @ 20:21:32
URL: http://talks.blogg.se



namn:
:)

e-mail (bara för mig)

blogg/hemsida:

now, tell me:

                RSS 2.0